smoothie

Hon är äntligen tillbaka, så lycklig!
 
 
Tjaaaa, läget folket? Haft matteprov idag och det var la lite seeegt, imorgon har jag en ekonomi redovisning. Ändå så skönt att man kan börja pricka av skolarbetet sakta men säkert. Inte långt kvar nu, snart looov! Hur skönt ska inte det bli lixom, myyys med jul och nyår. Idag så kom min efterlängtade Alice tillbaka till skolan!! efter att ha varit sjuk, som jag saknat henne. Vi tog en fika och snackade lite på stan.. passade även på att kolla efter lite julklappar till tjejerna. Julmys nästa torsdag innan jag sedan lämnar sverige. Nu ska jag försöka nöta in ekonomin så den sitter tills imorgon, kyyyyyyysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0