helg fyrtiosex av femtiotvå

Fredag: Riktigt skön dag i skolan, få lektioner och slutade tidigt, hade teori på gymnastiken. Vi ska ha ett litet projekt då vi ska sätta upp mål som vi ska ha under cirka fyra veckor. Vi ska jobba två och två, och jag och Felicia ska sätta upp mål som: inget godis! Träna minst två-tre gånger utöver våran vanliga träning! Ordentligt med sömn och bra frukost! Nyttig mat!  Sen får vi se om det tillkommer någonting. Under teorilektionen så flätade jag även fellis hår lite, hahaha! På eftermiddagen så kom Cassandra förbi en sväng, snackade lite och tog det allmänt lugnt. Senare på kvällen så kom Alice förbi, vi käkade och fixade i ordning oss lite innan vi drog vidare till Hanna och Stina. Vi kollade på första halvleken innan vi senare drog vidare till Jonatan där vi kollade på andra halvlek.. Ingen vidare match. Vid tolv så drog jag och Karin oss till Stadt, riktigt rolig kväll! 

 

Lördag: Hängde med Therese hem efter stadt och sov där. På lördag morgon drog vi och åt frukost på Hannas jobb, mmmmm så gott! Vi stannade och snackade lite innan vi sedan åkte hem. När jag väl kom hem så hände det inte så mycket mer, mådde sådär och somnade ganska snart. Tro det eller ej, sov hela dagen! 

 

Idag: Inte nog med att jag sov hela dagen igår, jag har även sovit hela dagen idag och sitter här i morgonocken och är så sjukt trött! Måste försöka komma igång och piggna till så ska ta mig en promenad och sedan plugga. Ha en fin dag. Kärlek sara 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0