massage

 
Jag har massage två gånger i veckan, då lektionerna är lite längre än vanligt. Jag går ekonomiprogrammet med inriktning juridik, eftersom jag vill bli psykolog eller något liknande. Jag vill åå något sätt hjälpa människor att komma på fötterna igen. Tycker det är viktigt att det finns den hjälpen i samhället. Men jag har även alltid tyckt om att göra håruppsättningar, ge massage samt att sminka etc. Men kanske inget jag velat jobba med. Bara något jag tycker är kul och skulle kunna tänkas göra vid sidan av. Så det passar ju in väldigt bra att man kunde välja massage som individuella valet. Det är verkligen jättebra att man kan göra någonting i skolan utan att behöva välja individuella valen inom språk. Att man kan ha musik två gånger i veckan eller bandy, matte, matlagning, hockey eller vad man nu kan tänka sig.
 

Hur som helt, nu vet nu ju både lite allmänt om vad jag går, och vill bli när jag gått ut skolan samt hur man kan välja och blanda på DLG. Men var inte det jag hade tänkt att ta upp. Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Utvecklingssamtalet gick bra och mamma är nöjd över mitt skolarbete, sååå skönt!! Sitter och pluggar lite på massagen, praktiskt prov på Rygg, axlar och nackmassage i morgon. Ska repetera lite vilken ordning och sedan får jag försöka hitta mig en frivillig person som kan tänka sig lite massage. Ha en fin kväll. Kärlek sara 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0