EGO

Hallå där, var ett tag sedan nu. Inte alls haft tiden till att blogga, hemskt ledsen för detta. De senaste dagarna har jag varit i skolan, jag har befunnit mig på landet, vart med mina goa kompisar, hunnit rida x antal gånger och såklart pluggat. Lite depp information (enligt mig) så har i alla fall min dator kraschat och allt är nog så gott som borta när den kommer tillbaka igen, buhuuuu! Något bättre var min gårdag som jag spenderade hemma hos min bästa tjej Tilde, vi tog en skritt tur, fixade stallet, lagade mat, pluggade och myste. Riktigt nayzz vareee! Nu sitter jag och försöker nöta in mitt svenska tal som jag fick flytta fram tills imorgon eftersom min dator inte var i bästa skicket! Lånedatorn nu, så inte alls roliga bilder. Ha det bäst, KYSS 
 

Kommentarer
Postat av: Illuminatiprincess

är du illuminati??? för du täcker ju ett öga med håret

2013-11-13 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0