TACOFREDAG

Klockan har passerat 00.00 men jag ser denna tiden som fredag eftersom jag inte somnat än, hihi. Vart i skolan idag, skrivit prov (skitsvårt var det för er som vill veta), haft historia och avslutade med idrott. När jag kom hem så körde jag ett litet träningspass innan jag hoppade in i en dusch och sedan stensomnade. Sov i cirka 3,5 timme, huuuuur najs? Jävligt najs om du frågar mig personligen. Vaknade av att mamma knackar på dörren och det är mat, vad äter man inte om tacos på en fredags kväll! Hur som helst så ligger jag just nu i min säng, skriver detta inlägg och skypar med min lilla Tilde, eller aa inte så mycket snack.. ganska tyst faktiskt haha! Känner att det blev ett sjukt långt inlägg om ingenting så slutar nu. Massor av kärlek sara 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0