BARA MASSA MAT

Vaknade upp hemma hos Alice idag, åkte dit igår kväll innan stormen skulle komma, hade en mysig kväll samt att jag fick mycket gjort igår. Jag var först hos Felicia då vi pluggade och jag blev klar med mitt svenska tal. Äntligen! Senare på kvällen så åkte jag hem till Alice, vi gjorde choklasmousse och i väntan på att den skulle bli klar så gav jag henne massage (har nämligen det som ett ämne i skolan) så passade bra att öva lite, hon tyckte det var skönt så förhoppningsvis var det bra, hihi. 
 
Imorses så gjorde vi nog den godaste frukosten jag ätit så sjukt länge, mmmmmh säger jag bara!! Plättar, mango, hallon, kiwi, skorpor, sylt och massor med gott tillbehör, hur gott låter inte det?? Jaja dagen gick och vi gjorde oss i ordning och åkte in till staden för att möta upp Tilde, blev självklart att vi käkade på Wok House, asså måste ändra mina matvanor, kommer snart rulla fram.  
 
Tilde stannade kvar en sväng hos mig efter att vi varit på stan, imorgon åker min lilla goding till huvudstaden och kommer sakna henne massor!! Ett lov utan henne, inte alls roligt, hon ägeeer så mkt! Massor kärlek sara 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0