en bra helg

 Har haft en riktigt bra helg, i fredags så kom Vera till mig på kvällen och vi drog ut en sväng. Vi hamnade hemma hos Adam där vi var en stund innan vi senare drog vidare, då vi hamnade på ett annat förkrök. Vi kom väl aldrig så långt som till festen då vi var sjukt sega, frös och ville bara hem. Var ruggigt skönt att komma hem den kvällen och krypa ner i sängen efter att varit ute i regnet. 

 

Igår så kom Alice och Tilde hem till mig på förmiddagen, vi kollade lite på stan och chillade mest. Vid fyra tiden så kom killarna och lämnade av ljudet vi skulle ha under kvällen och stannade även en stund och snackade. Vid sex tiden så kom tjejerna hem till mig, vi gjorde oss i ordning och käkade pizza, så mysigt! Vid åtta - nio tiden så började det komma lite mera folk, det var en lyckad och rolig fest. Men bäst av allt var donken dagen efteråt i stadsträdgården, hehe.

 

Nu är jag så sjukt seg och ligger i sängen halvt död, lyssnar på musik och kollar på lite bilder från igår, haha. Inga vidare smickrande bilder kan jag väl inte påstå... Juste, när människor man känner, litar på och har personlig kontakt med sviker en så känns det verkligen i en. Någonting som gör mig ledsen, fattar  inte ens hur man kan med, usch! Okej nu börjar det bli väldigt mycket text känner jag, sorry! Hoppas ni haft en lika grym helg som mig, pussar sara 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0