godnatt text

Hostar, hostar, hostar, nyser, hostar och nyser, ungefär så min kväll ser ut. Jag har börjat bli sjuk, igen.. hur typiskt nu när det är lov? Hoppas på en lättare förkylning, med febertappar. Har riktigt bra planer inför helgen, samt några roliga saker att nå upp till på lovet, weeey två dagar kvar..kötttttaaa!!Gick riktigt bra på ridningen idag också, mycket att ta in på kort tid och väldigt mycket jobba kan jag ju säga.. usch vilken träningsvärk jag kommer att ha i morgon, hehe. Nu faller ögonlocken ner och jag orkar ej hålla mig vaken längre, allt är en enda röra så bäst jag dejtar kudden nu. Massor av kärlek sara

(bjuder på en oldiiiieee, har inte adventljusstaken uppe riktigt än hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0