HÄSTAR IGEN

Hej på er, förlåt för den extremt dåliga uppdateringen.. Jag har varken haft tiden eller orken till att blogga, eller aa beror väl mest på att jag inte orkat. Idag är det onsdag och dagen är seg men ändå bra. Ska förbi stan en sväng efter jag slutat och kolla efter en födelsedagspresent till min kära systeryster som fyller år om tio dagar. Hon blir tolv år och ååå vilken svår ålder det är, haha har ingen aning vad jag ska köpa.. får väl använda min fantasi för en gångs skull. Ska även på ridträning senare idag, ska försöka komma igång lite mera allt eftersom nu. Säger det varje dag men händer aldrig någonting.. skärpning! Hoppas ni haft en grym dag, löööve sara 
(Gammal bild på mig och en häst jag red förut (Charile-Master), saknar denna häst massor)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0