SENASTE

Hallooooj, saknat mig? haha skoja. Var ett tag sedan bloggen blev uppdaterad nu. Försöker hinna med men haft fullt upp det senaste, sry. Har spenderar min tid på plugg, plugg, plugg, mat, plugg, mat, olle, plugg, plugg, mat.. typ så, haha. Hade teoretiskt massageprov idag, sämsta massageprov jag gjort, göötttt!! Imorgon har vi fördjupningsprov i samhällskunskap och är fett otaggad asss, känner att livet rullar på bra nu. Även idag satt jag kvar en och en halv timma i skolan och pluggade, innan jag spenderade lite tid med alice, tjejen upp till vänster, hur snygggg?!?! var supermysigt och maten smaka utmärkt. Nu måste jag fortsätta med samhällen så jag slipper sitta uppe hela natten. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0