Sommarens Sista Veckor

 
Sommaren börjar snart ta slut och jag har knappt fått uppleva den, jobb jobb jobb.. två veckor kvar och såklårt jobbar jag in i slutet av sommarlovet och in i starten på nya skolterminen! Sista året nu, helt sjukt hur fort tiden går och hur underbar tiden är! Kommer verkligen njuta och sammtidigt hata detta år, underbart att ta studenten men på ett skrämmande sätt! Fixa allt innan det sista, säga hejdå till en underbar skola med underbara folk, kommer vara jobbigt!! Ändå ser jag fram emot detta år något otroligt mycket!
 
Annars då? allt bra och livet rullar på bra? 
Förutom jobbet så drog Vera och jag ner till Smögen lite spontant över en helg, festa och hade det gött! Så underbart att koppla av och bara njuta av livet på ett sådant fint ställe, mmmh<3 Annars har det blivit en del dagar på stranden, några fester, lite tjejhäng och fina dagar med min fina kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0