förkyld/plugg

Har åkt på världens förkylning och är så jobbigt, näsan rinner, halsen brinner, huvudet värker och kroppen bultar. Usch, mindre kul kan man väl säga. Vaknade för en stund sedan, är som sagt hemma från skolan idag, både för att jag är extremt trött och orkar inget, samt att jag har feber. Ska försöka vila upp mig så jag kan rida i kväll för det behövs verkligen, var ett tag sedan nu. Jag måste också plugga för har ett "mindre" prov eller vad man ska kalla det. Det är verkligen inte litet med det är bara E och F kriterier, en del av ett annat STORT prov vi ska ha. Nu tänkte jag dricka upp mitt kaffe så jag får lite energi och kan plugga. Ha en fin dag allesammans, kyss

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0