två i en

 
Till en början så vill jag bara berätta att jag har dom absolut finaste och underbaraste människorna runt mig, hur underbara vänner som helst, en familj som alltid finns där och min fina pojkvän som får mig må så bra och ständigt får mig glad.  Nu till själva texten, igår så var jag med Olle, Casper och Felicia, haha har blivit en liten standard grej att umgås vi fyra. Men vad gör det, underbara hela högen. Vi åt en försenad alla hjärtans dag middag och myste framför tven. Idag har jag inte gjort någonting annat än att spenderat dagen med min goding. Hur bra är inte det då? såååå bra. Är fortfarande sjuk och mår inte alls bra, hemma från skolan imorgon, ska till vårdcentralen och kolla upp halsen. Men nu ska jag krama om kudden och försöka vila lite. Kärlek sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0