sjutton

1. Har du bra självförtroende? Jag skulle nog säga att med tiden har det blivit bättre och det tycker jag är någonting positivt och någonting alla bör ha.

 

 

2. Vad skulle du egentligen vilja göra med ditt liv? Det finns så sjukt mycket jag vill göra, men prio ett är att få en bra utbildning och ett jobb jag trivs med. Sen är det klar att man har andra drömmar som att gifta sig, skaffa familj etc. Men det kommer att dröja.

 

 

3. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Bangee Jump är något som står allra högst upp på listan för jag tycker det verkar vara så sjukt coolt och tänk vilken adrenalinkick. Sen har jag väl som många andra att jag vill ut och göra en jordenruntresa och upptäcka nya saker.

 

 

4. Nämn någon/något du ser upp till? Oj, svår fråga. Men jag skulle väl säga att jag ser upp till människor som gör saker för andra och kämpar ända in i det sista för att göra någon annan lycklig. Men någon direkt förebild har jag inte.

 

 

5. Din absolut sämsta egenskap? Hmm, ja det finns väl en del. Men en dålig egenskap jag har är att jag är väldigt lättirriterad och har väldigt lätt för att hugga tillbaka om någon hackar på mig. Någonting jag försöker träna bort, men det är svårt.

 

 

6. Din bästa egenskap? Jag tycker om att ta hand och skämma bort människorna jag tycker om. Jag ser mig själv som väldigt omtänksam och tror det uppskattas av människor i min omgivning.

 

 

7. Kan man vara vän med sitt ex? Ja absolut! Men det är klart att det kan bli vissa omständigheter om man gått in i något nytt förhållande. Men tycker absolut man ska bara vänner efter ett förhållande, beroende på hur relationen var.

 

 

8. Hur ofta dricker du alkohol?  Det är faktiskt väldigt olika och går i perioder. För ett tag sedan var det varje helg men nu har det inte vart knappt någonting och har jag druckit så har det varit någon enstaka cider under dem senaste tre månaderna.

 

 

9. Hade du kunnat ha distansförhållande? Det är en svår fråga. Jag vet faktiskt inte om jag hade klarat av det. Men det är klart ingenting är ju omöjligt frågan är hur villig jag skulle vara.

 

 

10. En vacker person? Har så många fina personer i mitt liv. Mina kära vänner, pojkvän och familj. Men jag skulle nog ge denna punkten till min mamma. En person som alltid finns där och hon är väldigt vacker också.

 

 

11. Har du instagram? Haha ja det har jag. Men jag är privat så går inte att gå in och kolla den.

 

 

12. Någon du vill träffa? Ja! Finns många jag vill träffa just nu som jag saknar. Men speciellt min pappa, saknar honom något otroligt mycket.♡

 

 

13. Sminkar du dig varje dag? Nej verkligen inte, jag är väl ganska tråkig på det sättet. Jag brukade göra men varken orkar eller tycker det spelar så stor roll. Tycker det är roligare att sminka mig till något speciellt då ist.

 

 

14. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Jag är väldigt lik mina föräldrar på olika sätt. Men jag har nog lika mycket från båda. Från mamma har jag fått det tydliga utseendet och pappa det inte, med benstomme och käkben etc. Personligheten har jag nog mig själv att tacka för.

 

 

15. Vad är det bästa som hänt dig? Denna frågan är nästintill omöjlig att svara på. Det har väl hänt väldigt mycket som jag uppskattat. Vill inte gå in för mycket på mitt privatliv heller. Men kan ju säga att jag kommer ihåg min första hopptävling jag gick felfri på och även fick en rosett. Då var jag väldigt stolt.

 

 

16. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill jobba med människor på något sätt, med att hjälpa andra. Få folk som mår dåligt att må bra, eller är i ett beroende komma ur det. Även väldigt intresserad av olika teorier hur man kan tota någon inom hypnos. Så något inom Psykologi eller socionom.

 

 

17. Vad är viktigast i ett förhållande?  Det tror jag är beroende på vad man har för typ av relation med varandra och vad man är ute efter. Men att man kan lita på varandra och prata om saker tycker jag är viktigt. Även att man trivs och vill vara med sin partner. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0