vem är jag

Jag skulle nog beskriva mig som en mycket glad tjej som alltid har massor av spring i benen. Men det är klart, även den trötta sidan kommer fram ibland.. lite mindre intressant skulle jag väl säga. Jag bor i den lilla staden Lidköping och här har jag bott i hela mitt liv, går även i en av Skaraborgs största gymnasieskola (De La Gardiegymnasiet) som ligger här i Lidköping. Pluggar andra året på ekonomiprogrammet där jag går en grym klass. På fritiden försöker jag att plugga så mycket som möjligt, men jag har även ett superhärligt gäng jag spenderar mycket tid på men även min pojkvän. Jag har även ett stort intresse för hästar och har haft det genom hela min uppväxt då jag bott på en hästgård som liten. Jag är väldigt envis av mig och bestämmer jag mig för något så ska jag lyckas med det. Jag har även väldigt lätt för att prata och förstå andra människor vilket jag bara ser som en stor bra egenskap då jag vill jobba med människor i framtiden. Jag är väldigt intresserad utav att hjälpa andra och skulle vilja läsa vidare och utbilda mig inom socionom/psykologi. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0