JORDGUBBAR OCH ANNAT BRA

 
Hallåååååå

Den senaste tiden har jag ätit extremt mycket jordgubbar, tröttnar aldrig?!?! det är ju sommar, hihi. 

Onsdag: Firade studenterna i onsdags, så glada, lyckliga, snygga, fulla och ledsna på samma gång över att lämna klassen. 

Torsdag: Och i torsdags fyllde min Tilde 18 år, såklart min lilla plugghäst fick körkortet samma morgon, duktigt!! Jag och Cassandra passade på att fira henne lite på kvällen efter hon jobbat klart, mysigt!

Fredag: Igår då, skolavslutning och sedan skynda iväg till jobbet. Slutade vid 5 så passade perfekt innan balen skulle börja, var mycket prinsessor och prinsar på Lidköpings gator igår. Påväg hem hämta jag ut ett litet paket, resultatet av paketet var bikinin på bilder över. Avslutade sedan kvällen på bästa sätt med att krypa ner bredvid min fina kille. Kysss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0