solsken

 
 Somnade bredvid min favvokille och vaknade själv, så det brukar vara haha. Eftersom att jag har magont som medför att jag inte har matlust samt körtelfebern som gör mig trött så vill jag vara hemma och piggna till lite innan jag går tillbaka till skolan. Känner att en dag från åtta till fyra är inte vad jag klarar av just nu när jag är sängliggandes. Men min morgon började bra även om jag var ensam, vaknade av att solen hittade en springa i markisen att glimta igenom, hur underbart? Sen att det fanns smoothie i kylskåpet var ju bara himmelriket. Nu ligger jag  och lyssnar på musik, tänkte försöka plugga lite senare med. Ha en fin tisdag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0