ta mig tillbaka

 
1.Underbara Miami Beach, varmt vatten och solsken. 2. Gräver ner fötterna på Clearwater, florida's best beach 2013. 3. Var på Clearwater Marine Aquarium, ett ställe i Florida där dom tar hand om skadade djur, träffade bland annat den kända delfinen Winter och fick höra om hennes historia, köpte även filmen och tog kort med henne. Riktigt inspirerande. Läs mer på http://www.seewinter.com/winter . 4. En till härlig bild från Miami Beach. 5. En bild från när vi var på Sarasota Jungle Gardens, massor utav fina djur. 6. Hittade mitt drömhus, där ska jag bo när jag blir stor. 7. En till bild från SJG, man fick klappa och mata flamingos, så mjuka och lena. 8. Fiinfina mamma på siesta beach, varmaste dagen under hela resan. 9. Kvällsdrink på ett The Hub Baja-Grill, supermysigt ställe. 10. Tog oss en vandring i Miami. 11. Leker lite på standen, efter några timmars sol och bad. 12. Sarasota Bayfront, så mycket fina båtar. 13. Avslutar med en bild från Miami Beach, helt klart den bästa!!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0