tre i en

 
 
 
Bild ett: Nu är praktiken slut på Waynes Coffee, har varit hur roligt som helst och lärt oss väldigt mycket. Fick även förfrågan om att göra en jobbdag på lördagen som var, igår. Tyvärr så gick det inte alls så bra för mig då jag blev illamående och kände mig yr.. tråkigt på första dagen. Men hoppas det kan bli mer jobbdagar. 
 

Igår kväll så kom Olle, vi tog det mest lugnt då jag inte alls mår särskilt bra. Kollade lite på film och tog en liten promenad, så skönt. Gick och la oss tidigt eftersom han skulle upp och jobba vid åtta i morses. :((((  

 

Bild två: Hade lilla  Alwin här igår, så himla mysig lite vovve är han. Min systers kompis hund, hade han här igår för att vänja honom vid våran hund, då vi ska passa honom när hans familj ska åka utomlands. Wii så roligt ska det bli. 

 

Bild tre: I fredags så åkte jag hem till Felicia där Ellen och Angelique var. Kollade på let's dance och myste. Sov även hos Felicia den natten eftersom att vi skulle upp tidigt till jobbet dagen efteråt. Myste med kaninisarna, vill med ha en. Kyssar sara 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0